Nieuwe ontwikkelingen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu Nieuwe ontwikkelingen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu

Nieuwe ontwikkelingen

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

22 December 2009 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal,

Nog maar 2 weken en dan gaat het avontuur echt beginnen!! Het komt nu steeds dichterbij en onder andere door de leuke "Hello-Goodbye-lunch" die ik vandaag van mijn manager en collega's kreeg, wordt alles steeds "echter". Echter,..omdat het toch wel onwerkelijk voelt allemaal.

Wat zijn de ontwikkelingen op dit moment?
-ik heb gereageerd op een oproepje van Nachtzon Media. Een televisie productiebedrijf dat voor een programma reizende mensen zoekt om een reportage over te maken. Ben benieuwd of daar wat uitkomt!
-via een vriendin haar zus die in Christchurch woont, kan ik misschien begin maart het "echte" leven van de Kiwi's leren kennen.
-en de paardrijvakantie bij een van oorsprong Nederlands middelbaar stel met een boerderij met veeeel dieren gaat ook door. Ik kan daar samen met de eigenaresse of zelfstandig paardrijden, kanoën en fietsen in de natuur. Hier vind je meer info (Meanderine Farm)=> http://www.truenz.co.nz/horsetrekking/listings/canterbury.html#MeanderineHorseridingandFarmstay en http://www.truenz.co.nz/farmstays/listings/canterbury.html#MeanderineFarm/ParkStay

Groetjes,
Daphne

  • 22 December 2009 - 21:47

    Fenna:

    2 weken nog maar?! Jemig, wat spannend!

  • 22 December 2009 - 21:50

    Tineke:

    Daphne, prettige feestdagen en veel plezier bij alle voorbereidingen.

  • 23 December 2009 - 08:12

    Henriëtte (BSL):

    Heel veel plezier op je supermooie reis en geniet ervan! Ik ben nu al benieuwd naar al je verhalen en foto's!

  • 23 December 2009 - 09:02

    Aart:

    Spannend!! Ik ga je op de voet volgen - dus ik verwacht elke week een update :). Veel plezier meid!

    En natuurlijk: prettige kerstdagen en voorspoedig nieuwjaar.

  • 23 December 2009 - 09:21

    Daphne:

    Hartstikke bedankt voor jullie leuke reacties, ook bij eerdere verslagjes. Zelfs uit Reykjavik (thnks Aart!).

    Ik ga daar erg van genieten aan de andere kant van de wereld,...!

  • 23 December 2009 - 12:25

    Loes:

    Na alle toestanden hoop ik dat je een fijne en avontuurlijke reis zult hebben. Eerst nog even lekker eten met de kerst en plezier maken.
    Liefs loes.

  • 23 December 2009 - 20:18

    Pieter:

    Hee Daph, dus je komt misschien wel op tv? Cool!

    Het echte leven van de kiwi's? Bij ons thuis eindigen die meestal als fruithapje voor Imke.

  • 26 December 2009 - 09:48

    Lia En Jan Mureau:

    Hoi Daphne,

    Begint nu toch echt spannend te worden. En misschien wel een debuut op de tv. Veel succes met de laatste voorbereidingen en we lezen het wel. Groetjes.

  • 30 December 2009 - 15:26

    Buuf Joyce:

    Heey Buuf, ik hem mn emailadres ingevuld hoor. Kan ik al je verhalen mee beleven.
    Nog heel ffies..
    spannend hoor.
    doeiiiiiiiiiiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Beste vriendjes & vriendinnetjes. Welkom op mijn reissite en erg leuk dat je gaat meegenieten van mijn avonturen. Je kunt je linksonderin abonneren op de nieuwsfeed zodat je automatisch bericht krijgt als ik wat nieuws op de site zet. Ik zou het erg leuk vinden als je (tijdens mijn reis) een bericht achterlaat. Groetjes en veel leesplezier! Daphne

Actief sinds 24 Sept. 2009
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 251340

Voorgaande reizen:

01 Juli 2013 - 18 Juli 2013

Mongolië Paardrijtrektocht

02 Oktober 2011 - 23 Oktober 2011

Verrassend Iran een land waar je geweest moet zijn

22 December 2010 - 09 Januari 2011

India bezoek weeshuizen Children's Home

05 Januari 2010 - 03 April 2010

Nieuw Zeeland 2010

Landen bezocht: