Verrassend Iran een land waar je geweest moet zijn - Reisverslagen van Daphne Habets - WaarBenJij.nu Verrassend Iran een land waar je geweest moet zijn - Reisverslagen van Daphne Habets - WaarBenJij.nu

Verrassend Iran een land waar je geweest moet zijn

Al zeker 5 jaar wil ik graag naar Iran en al zeker 5 jaar geldt er een negatief reisadvies. Dan komt er een moment dat je gewoon gaat en dat moment is nu aangebroken.

Waarom? Omdat ik een fascinatie heb voor Islamitische landen. Omdat ik wil ontdekken wat Iran nog meer is dan al het negatieve nieuws over stenigingen en ophangingen. Omdat het land nog rederlijk "puur"is en nog niet door het toerisme verpest is. En vooral dat ik wil meemaken hoe het is om in een land als Iran te leven.

Beleef deze zeer verrassende reis mee. Deze blog is geschreven terwijl ik weer terug in Nederland ben omdat ik niet het risico wilde lopen opgepakt te worden (advies ambassade) of anderszins in de problemen te komen. De dagboekjes zijn echter geschreven alsof ik er op dit moment zit. Meer dan dat het verrassend en aangrijpend was, verklap ik dus nog niet.

Veel leesplezier!

Recente Reisverslagen:

22 Oktober 2011

Het laatste van Iran

21 Oktober 2011

Bijzondere emoties

20 Oktober 2011

Blote buste????

19 Oktober 2011

Een dag en een avond in Isfahan

18 Oktober 2011

De laatste (rust)plaats
Daphne

Beste vriendjes & vriendinnetjes. Welkom op mijn reissite en erg leuk dat je gaat meegenieten van mijn avonturen. Je kunt je linksonderin abonneren op de nieuwsfeed zodat je automatisch bericht krijgt als ik wat nieuws op de site zet. Ik zou het erg leuk vinden als je (tijdens mijn reis) een bericht achterlaat. Groetjes en veel leesplezier! Daphne

Actief sinds 24 Sept. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 249554

Voorgaande reizen:

01 Juli 2013 - 18 Juli 2013

Mongolië Paardrijtrektocht

02 Oktober 2011 - 23 Oktober 2011

Verrassend Iran een land waar je geweest moet zijn

22 December 2010 - 09 Januari 2011

India bezoek weeshuizen Children's Home

05 Januari 2010 - 03 April 2010

Nieuw Zeeland 2010

Landen bezocht: