Hollywood, here I come!! - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Daphne Habets - WaarBenJij.nu Hollywood, here I come!! - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Daphne Habets - WaarBenJij.nu

Hollywood, here I come!!

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

01 April 2010 | Verenigde Staten, Santa Monica

Hallo Allemaal!

2e dag Santa Monica
Deze dag heb ik een georganiseerde tour gedaan die ons eerst naar Rodeo Drive bracht waar we een uur de tijd hadden om sterren te spotten. Het is immers het exclusieve winkelgebied van de sterren. Al gauw kwam ik erachter dat er achter de winkels achterafstraatjes liepen met parkeerplaatsen, achteringangen en beveiligers. Dus ik was flink op sterrenjacht. Behalve dure auto’s heb ik helaas niemand gezien. Ik kwam wel een Indiase man tegen die hier voor business was en die in de psychic wereld zat. Hij vertelde me dat ik “lucky” was en dat ik een goed aura had. Ik beantwoordde dit gratis consult door een gratis consult powerprofileren te geven en te zeggen dat Lucky tussen de oren zit en als je uit alles (ook het negatieve) iets positiefs kunt halen, er positieve dingen jouw kant op komen (wat vind jij Marlies?),……toen wist ik echter nog niet wat er donderdag zou gaan gebeuren,…

Hollywood
Na een uur sterrenspotten gingen we de Beverly Hills in om sterrenhuizen te bekijken. Vervolgens gingen we naar Hollywood voor de walk of fame. Ik heb gemengde gevoelens hierbij want je moet er toch niet aan denken dat iedereen over je heen loopt! Tot slot werd ik bij de Universal Studios gedropt waar ik de hele middag gebleven ben en het was errug leuk en interactief. Eerst met een treintje alle sets langs en daarna kon je naar shows of andere attracties. Het was compacter doch leuker dan Disneyland Parijs. Die Amerikanen zijn erg goed in entertainment!!

Downtow LA
Gisteren ben ik met de bus naar downtown LA geweest en ben heelhuids en zonder vrees weer teruggekomen. LA heeft erg brede straten (6 baans), grote gebouwen en het is er schoon. Ik voel me er elk moment heel veilig. Eerst heb ik het Mexicaanse gebied bezocht El Pueblo de los Angeles. Erg leuk met allerlei Mexicaanse koopwaar. Je komt hier overal veel spaansprekenden tegen. Daarna een stuk naar the central market gewandeld (overdekte markt) waar ik een burrito bestelde die net als eerdere maaltijden veel te groot was. Dus weer heeft een zwerver een lekker kostje gehad. Toen ik vroeg of hij de burrito wilde hebben vroeg hij heel lief of ik zelf al wel wat gehad had (ik had de andere helft al op).

Verrassing
Wat ik nog niet verteld heb is dat John en Linda, ondanks dat ze zelf niet aanwezig zijn, me toch vroegen om langs te komen in Malibu. Haar zus is er nu en mogelijk hun zoon Jason. Ik kon me niet voorstellen dat zoiets daadwerkelijk door zou gaan. Toen ze me gisteren vanuit Tahiti belden om alles te regelen (ik kan immers maar 1,5 dag blijven en de zus is niet comfortabel genoeg rijdend om me op te pikken inSM), bleek dat ze de uitnodiging serieus meenden en vertelden dat ik deze ochtend opgehaald zou worden door de limousine service (!!!!!) en die zou me vrijdag ook naar de airport brengen (!!!) zodat ik toch langs kon komen,…. Je begrijpt dat ik vannacht geen oog dicht heb gedaan van opwinding!!!!

Wordt vervolgd,….

Ps de foto’s van het vorige verslag staan er op!

  • 02 April 2010 - 05:37

    Jas:

    Waha weer zo'n mega-bril !!!


  • 02 April 2010 - 09:13

    Fenna:

    ...aardig mega, maar wel stoer!

    Nog 1 dagje en dan komen we je ophalen Defnie! Zien en horen we je eindelijk weer int eggie :-)

  • 03 April 2010 - 08:37

    Henk:

    Ben wat laat waardoor je dit niet meer zal lezen. Hoop dat ook deze laatste dagen je veel plezier hebt gehad, met die niet te vergeten ervaring van opghaald worden in een echte VIP auto.

    Zie je wel op de luchthaven bij, zodat we even kunnen bij praten voordat je je rest van de afhalers ziet. aankomst.

  • 05 April 2010 - 17:58

    Marlies:

    Super Daphne, geniet van deze laatste dagen en een goede thuiskomst.

    Groetjes,
    Marlies.

    Ps.Ik houd je wijze woorden steeds in gedachten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Beste vriendjes & vriendinnetjes. Welkom op mijn reissite en erg leuk dat je gaat meegenieten van mijn avonturen. Je kunt je linksonderin abonneren op de nieuwsfeed zodat je automatisch bericht krijgt als ik wat nieuws op de site zet. Ik zou het erg leuk vinden als je (tijdens mijn reis) een bericht achterlaat. Groetjes en veel leesplezier! Daphne

Actief sinds 24 Sept. 2009
Verslag gelezen: 579
Totaal aantal bezoekers 250758

Voorgaande reizen:

01 Juli 2013 - 18 Juli 2013

Mongolië Paardrijtrektocht

02 Oktober 2011 - 23 Oktober 2011

Verrassend Iran een land waar je geweest moet zijn

22 December 2010 - 09 Januari 2011

India bezoek weeshuizen Children's Home

05 Januari 2010 - 03 April 2010

Nieuw Zeeland 2010

Landen bezocht: