Vraag voor Henk - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu Vraag voor Henk - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu

Vraag voor Henk

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

18 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

Hoi Henk,

zou je willen uitzoeken wanneer the All Blacks (rugby) in het zuidereiland spelen? Daar moeten we echt bijzijn!! Verder schijnt het Abel Tasman echt " unteal" te zijn, zelfs voor kiwi's. Ik kom de 30e pas aan in christchurch dus ik hoor graag tzt wanneer jij aankomt.

Het "gave" van vandaag gaat door!! (was nog even afwachten gezien het weer/omstandigheden). Skydive heb ik idd al eens gedaan Guido. Erg leuk. Maar dit is gaver heheheheheheheh joehoe,..het gaat echt gebeuren!!!! Nee Wendy,..ook zwemmen met dolfijnen (duiken) had ik ooit al eens gedaan dus dat is het ook niet,....

Zoals jullie kunnen lezen heb ik het super naar mijn zin. Zoals gewoonlijk erg actief en ik maak veel mee. Het is heel easygoing hier, dus moet je iets verzetten dan doet niemand daar moeilijk over. allemaal heel anders dan in NL. Moet je iets op het laatste moment boeken? Ook geen probleem!! Dat van die paar dagen vanaf de 21e of 22e is (wat ik dan ga doen) kun je vinden op http://wakatours.com/the-journey

wordt vervolgd,..

  • 18 Januari 2010 - 07:01

    Daphne,:

    Ben druk aan het uitzoeken om een bezoek aan de rugbywedstrijd te kunnen bijwonen.

    Ga je soms duiken/zwemmen bij de haaien?

    Wauw, ik ben nu echt jaloers over dat wat je die de 3 dagen gaat doen. Zo intens om dat van het eiland mee te maken! Nu je een tipje van de sluier opgelicht hebt ben ik wel heel erg benieuwd naar je actie van vandaag.

  • 18 Januari 2010 - 07:46

    Tessa:

    He Daphne,
    Vanuit het KG volgen wij je belevenissen ook op de voet! Een klein beetje jaloers zijn we wel. Ben erg benieuwd wat je nu vandaag gaat doen! Veel plezier er in ieder geval bij/mee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Beste vriendjes & vriendinnetjes. Welkom op mijn reissite en erg leuk dat je gaat meegenieten van mijn avonturen. Je kunt je linksonderin abonneren op de nieuwsfeed zodat je automatisch bericht krijgt als ik wat nieuws op de site zet. Ik zou het erg leuk vinden als je (tijdens mijn reis) een bericht achterlaat. Groetjes en veel leesplezier! Daphne

Actief sinds 24 Sept. 2009
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 252297

Voorgaande reizen:

01 Juli 2013 - 18 Juli 2013

Mongolië Paardrijtrektocht

02 Oktober 2011 - 23 Oktober 2011

Verrassend Iran een land waar je geweest moet zijn

22 December 2010 - 09 Januari 2011

India bezoek weeshuizen Children's Home

05 Januari 2010 - 03 April 2010

Nieuw Zeeland 2010

Landen bezocht: