Ik ga naar de hel! (en weer terug) - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu Ik ga naar de hel! (en weer terug) - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu

Ik ga naar de hel! (en weer terug)

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

19 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Goodday mate!

reacties
Het blijft leuk jullie reacties te lezen. Ook geweldig dat vrienden van vrienden meelezen (Elvis, Aart). Als nu ook producers en regisseurs meelezen wil ik inderdaad bij dezen wel een sollicitatie doen naar een baan als die van Floortje dessing (ik kan ook voice overs doen en filmen). Sommigen weten nog niet dat ik ook een video hier van maak (met commentaar). Iedereen die wil is uitgenodigd om die tzt eens te komen bekijken! En Saskia: mijn thema loslaten kun je op 2 niveau's zien: vasthouden aan gebeurtenissen (dat lesje heb ik vlak voor mijn vakantie al geleerd mbt tegenvallende en onderwachte medische uitslagen) en relaxed leven. Ook daar heb ik de eerste dagen al mee te maken gehad (duitse jan). Ik zie bij veel backpackers dingen in het honderd lopen terwijl ik heel relaxed alles doe en regel. Mijn les is dus dat ik mijn georganiseerdheid juist omarm. het zorgt ervoor dat ik mijn leven (of mijn reis) leef zoals ik dat graag wil en daar ben ik blij mee! Geeft een hoop rust! Sja Wilte,..ik ben dus altijd zo productief, ook thuis. Leuk dat je het op school gaat gebruiken. hoe oud zijn je leerlingen?

Vandaag
Vandaag ben ik naar Hell's gate geweest. Ze hadden me er al voor gewaarschuwd maar die hell viel toch wel tegen tov gisteren. Best interessant hoor al dat vulkanische, maar gisteren was het toppunt. Daarna ben ik naar het openbare park geweest waar ook allerlei vulkanische zaken te zien zijn. Vervolgens een kijkje bij het grote meer en zo nog even wat winkelen.

Morgen
Morgen staat er weer wat speciaals op het menu zie optie tumitumi toobing op http://www.waitomo.co.nz/Waitomo-Adventures/Overview_IDL=1_IDT=1213_ID=6931_.html Hopelijk breek ik niets!! Helaas kan ik dan niet fotograferen maar ik zal jullie er alles over vertellen!

Wordt vervolgd,...

• 19 Januari 2010 - 09:14

Marja:

heej daphne wat gaaf allemaal he wat jij doet,
    even een tussen doortje haha, een tube wasmiddel waar zijn die te verkrijgen, heb ze nooit gezien? haha.
    fijne reis verders he

• 19 Januari 2010 - 10:00

Saskia:

Helemaal goed! Zelfs je antwoord is gestructureerd ;-). Op de foto's zie je er trouwens ook relaxed uit met een zomers kleurtje!

• 19 Januari 2010 - 10:26

Henk:

Daphne,

Je SMS is aangekomen en ik ga het meenemen. Wederom leef ik met je belevenissen mee. Zal wel afzien worden zonder die dagelijkse berichten na de 22ste.

Heerlijk al die diverse contacten en mooie plaatjes.

• 19 Januari 2010 - 10:52

Henk:

Daphne,

Ik denk dat ik iets gevonden heb wedstrijd 5/6 Febr betreffende het rugby.
    Tel: +64 4 389 0020, ext 704
    Fax: +64 4 389 0889
    Email:steve.walters@WRFU.CO.NZ
    Dit zijn adressen van de Rugby bond, maar van de All Blacks nog niets kunnen vinden. Heb een mail gestuurd naar hun webside. Hoop daar nog voor vertrek een antwoord van te krijgen.

• 19 Januari 2010 - 23:15

VOOR HENK VAN DAPHNE:

hoihoi,
    dat zijn van die grote tubes wasmiddel voor op reis (kan met koud water) kun je kopen bij het kruitvat maar ook vast wel bij anderen

• 14 Juni 2010 - 14:49

Yumiko:

I found you home page.
    How are you?
    I hope to see you again.

gkxrt534@yahoo.co.jp