Nu nog in NL - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu Nu nog in NL - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu

Nu nog in NL

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

03 Oktober 2009 | Nederland, Utrecht

Hier alvast een korte inleiding op de reis naar Nieuw Zeeland die toch echt niet meer lang op zich laat wachten. Het doel van deze reis van 3 maanden is: structuren loslaten. De mensen die me goed kennen weten hoe georganiseerd en gestructureerd ik ben en dat wil ik eens lekker laten varen tijdens mijn allergrootste passie: reizen. De enige structuur die ik heb voor deze vakantie is onderstaande. Voor de rest wordt het één groot avontuur waarbij ik vandaag niet zal weten waar ik morgen ben: het ultieme vrijheidsgevoel!

Maand 1 Januari: 5 januari vertrek ik alleen naar Auckland, Noordereiland. De eerste 2 nachten heb ik daar een hotel om bij te komen en daarna haal ik mijn huurauto op. Deze heb ik 3 weken. Ik ben dus vrij om daar naar toe te gaan waar mijn petje me brengt. Vervolgens heb ik een week om op het Zuidereiland te komen en ga ik Henk ophalen (zie foto's) in Christchurch.

Maand2: Hem heb ik ontmoet tijdens de fietsreis in Vietnam. We delen de reispassie en kunnen het erg goed met elkaar vinden dus samen zullen we 3 weken met een camper het Zuidereiland ontdekken. Daarna hebben we nog een week voordat hij weer vertrekt naar Nederland.

Maand 3 is dan inmiddels aangebroken en daarvoor heb ik op dit moment nog niets gepland. De kans zit er dik in dat ik gedurende 2 weken een cruise naar de Markiezen eilanden ga maken (lees: Tahiti)(lekker uitrusten van alle indrukken die ik opgedaan heb) waarna ik doorvlieg naar Los Angeles voor de laatste pakweg 5 dagen. Toch weer even heel iets anders en ook leuk om tijdens de reis naar uit te kijken al moet je natuurlijk niet eraan denken dat de reis eens afgelopen is,....gelukkig moet ie nog beginnen!!

  • 04 Oktober 2009 - 11:29

    Wendy:

    Hey Daphne, spannend hoor zo'n lange reis helemaal alleen! Je hebt wel lef! Geniet van het verheugen op de vakantie :-)

  • 04 Oktober 2009 - 14:54

    Jenny Uit Nieuwleuse:

    ik heb me aangemeld om op de hoogte te blijven. ik heb net eventjes onze fotoboeken bekeken van NZen en wat heb ik een heimwee.
    ik zou de cruise de cruise laten en heerlijk op het Zuidereiland blijven, er is genoeg te zien. nog heel veel plezier toegewenst met de voorbereiding

  • 05 Oktober 2009 - 19:28

    Fenna:

    ...maar natuuuuuurlijk ga ik je volgen! :-)

  • 06 Oktober 2009 - 05:29

    Guido:

    Hey Dephnie,

    Ben ook heel benieuwd naar hoe jij NZ ervaart; ik heb er zelf hele fijne herinneringen aan over gehouden!

  • 06 Oktober 2009 - 09:02

    Lydia:

    He Daph!
    Goed van je hoor! En ik ga je zeker volgen reizende collega. hahaha.
    Lieve groet,
    Lydia

  • 06 Oktober 2009 - 16:29

    Saskia:

    Hey Daphne,

    Mooi avontuur ga je tegemoet. Ik ben benieuwd of je je structuren echt gaat loslaten ;-)

    Geniet van de voorbereidingen!

    Groetjes,
    Saskia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Beste vriendjes & vriendinnetjes. Welkom op mijn reissite en erg leuk dat je gaat meegenieten van mijn avonturen. Je kunt je linksonderin abonneren op de nieuwsfeed zodat je automatisch bericht krijgt als ik wat nieuws op de site zet. Ik zou het erg leuk vinden als je (tijdens mijn reis) een bericht achterlaat. Groetjes en veel leesplezier! Daphne

Actief sinds 24 Sept. 2009
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 249935

Voorgaande reizen:

01 Juli 2013 - 18 Juli 2013

Mongolië Paardrijtrektocht

02 Oktober 2011 - 23 Oktober 2011

Verrassend Iran een land waar je geweest moet zijn

22 December 2010 - 09 Januari 2011

India bezoek weeshuizen Children's Home

05 Januari 2010 - 03 April 2010

Nieuw Zeeland 2010

Landen bezocht: