Eindelijk een optie op een cruise - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu Eindelijk een optie op een cruise - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu

Eindelijk een optie op een cruise

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

07 November 2009 | Nederland, Utrecht

Ik ben al meer dan een half jaar bezig om een betaalbare cruise voor de derde maand te boeken en op één of andere manier heb ik telkens pech. Zojuist heb ik dan eindelijk toch een optie genomen op een cruise die het vrijwel zeker gaat worden. Ben benieuwd of 'the love boat' echt bestaat?!

Deze cruise vertrekt 13 maart uit de hoofdstad van Tahiti: Papeete
Dit ga ik bezoeken:
Marquesas (Markiezen eilanden), Tuamotus & Society Islands: 14-Night roundtrip Papeete
Ports of Call: Papeete, Tahiti, Society Islands; Fakarava, Tuamotus; Hanavave, Fatu Hiva; Atuona, Hiva Oa; Vaipaee, Ua Huka; Tiaohae, Nuku Hiva; Huahine, Society Islands; Bora Bora, Society Islands; Taha'a (Motu Mahana); Moorea, Society Islands; Papeete, Tahiti, Society Islands.

Hier vind je meer info:
http://www.pgcruises.com/destinations/itineraries/14-night/itineraries.aspx

Ik kan vanaf het schip waarschijnlijk ook duiken, snorkelen , jetskieen enzo. Hmmmmmmm



  • 08 November 2009 - 13:19

    Fenna:

    Oka dan, dat ziet er origineel uit! Gaaf hoor! (denk ik)

  • 23 December 2009 - 12:46

    Marianne:

    Het ziet er allemaal geweldig uit en klinkt reuze spannend allemaal, echt iets voor jou. Fijne reis en tot gauw dan tegen die tijd weeerrrr...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Beste vriendjes & vriendinnetjes. Welkom op mijn reissite en erg leuk dat je gaat meegenieten van mijn avonturen. Je kunt je linksonderin abonneren op de nieuwsfeed zodat je automatisch bericht krijgt als ik wat nieuws op de site zet. Ik zou het erg leuk vinden als je (tijdens mijn reis) een bericht achterlaat. Groetjes en veel leesplezier! Daphne

Actief sinds 24 Sept. 2009
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 251581

Voorgaande reizen:

01 Juli 2013 - 18 Juli 2013

Mongolië Paardrijtrektocht

02 Oktober 2011 - 23 Oktober 2011

Verrassend Iran een land waar je geweest moet zijn

22 December 2010 - 09 Januari 2011

India bezoek weeshuizen Children's Home

05 Januari 2010 - 03 April 2010

Nieuw Zeeland 2010

Landen bezocht: