Eindelijk een optie op een cruise - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu Eindelijk een optie op een cruise - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu

Eindelijk een optie op een cruise

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

07 November 2009 | Nederland, Utrecht

Ik ben al meer dan een half jaar bezig om een betaalbare cruise voor de derde maand te boeken en op één of andere manier heb ik telkens pech. Zojuist heb ik dan eindelijk toch een optie genomen op een cruise die het vrijwel zeker gaat worden. Ben benieuwd of 'the love boat' echt bestaat?!

Deze cruise vertrekt 13 maart uit de hoofdstad van Tahiti: Papeete
Dit ga ik bezoeken:
Marquesas (Markiezen eilanden), Tuamotus & Society Islands: 14-Night roundtrip Papeete
Ports of Call: Papeete, Tahiti, Society Islands; Fakarava, Tuamotus; Hanavave, Fatu Hiva; Atuona, Hiva Oa; Vaipaee, Ua Huka; Tiaohae, Nuku Hiva; Huahine, Society Islands; Bora Bora, Society Islands; Taha'a (Motu Mahana); Moorea, Society Islands; Papeete, Tahiti, Society Islands.

Hier vind je meer info:

Ik kan vanaf het schip waarschijnlijk ook duiken, snorkelen , jetskieen enzo. Hmmmmmmm

• 08 November 2009 - 13:19

Fenna:

Oka dan, dat ziet er origineel uit! Gaaf hoor! (denk ik)

• 23 December 2009 - 12:46

Marianne:

Het ziet er allemaal geweldig uit en klinkt reuze spannend allemaal, echt iets voor jou. Fijne reis en tot gauw dan tegen die tijd weeerrrr...