Bedenkelijke sound of Camping? - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu Bedenkelijke sound of Camping? - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu

Bedenkelijke sound of Camping?

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

11 Februari 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo Meegenieters,

Jenny, bedankt voor je info. Ik heb het overgeschreven en we gaan ermee aan de slag!

Queenstown
Gisteren lekker een beetje rustig aan gedaan terwijl Henk was raften (al 2x gedaan dussssss,....). 's Avond met de gondola de berg op (lijkt net wintersport!) en daar kwam ik voor inmiddels de 3e keer een Hollandse jongen tegen (het begint nu te komen
Marjanne). Daarboven had je prachtig uitzicht op de bergen en het meer (Hee, er is hier een meer Henk!-terwijl we op camping Lakeview zitten-omgedoopt tot camping legbatterij) We zijn door het bos weer naar beneden gewandeld en hebben lekker gesmikkeld in een restaurant. Helaas geen Franse dit keer ;-) (dit begrijpt alleen Henk)

Doubtful Sound
Vandaag maar een paar uurtjes gereden richting Doubtful Sound (het meer afgelegen deel met minder toeristen dan Milford Sound waar we morgen een overnachtings cruise gaan doen ( http://www.doubtful-sound.com/ en http://www.doubtful-sound.com/Fiordland/default.asp over het gebied) Vanmiddag hebben we de camper bij een wel heel bijzondere camping geplaatst. Ik kan niet eens goed omschrijven wat/hoe maar dat de eigenaar een bizarre man is, is wel duidelijk. Ik zal zo wat plaatjes schieten ervan. Net hebben we een lange wandeling langs het meer gemaakt om vervolgens bij het dorpje uit te komen dat bestaat uit ongeveer 4 gebouwen.

Wordt vervolgd,...

  • 14 Februari 2010 - 12:53

    Romy&Elvis:

    haay Daphne,
    super tof wat je allemaal meemaakt!
    en we vinden je foto's geweldig hier gaat alles ok tweer is iets minder aan deze kant van de wittesneeuwwereld maar dat geeft ons meer tijd om met jou mee te genieten!! veel plezier!!
    dikke knuffel je buurtjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Beste vriendjes & vriendinnetjes. Welkom op mijn reissite en erg leuk dat je gaat meegenieten van mijn avonturen. Je kunt je linksonderin abonneren op de nieuwsfeed zodat je automatisch bericht krijgt als ik wat nieuws op de site zet. Ik zou het erg leuk vinden als je (tijdens mijn reis) een bericht achterlaat. Groetjes en veel leesplezier! Daphne

Actief sinds 24 Sept. 2009
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 249837

Voorgaande reizen:

01 Juli 2013 - 18 Juli 2013

Mongolië Paardrijtrektocht

02 Oktober 2011 - 23 Oktober 2011

Verrassend Iran een land waar je geweest moet zijn

22 December 2010 - 09 Januari 2011

India bezoek weeshuizen Children's Home

05 Januari 2010 - 03 April 2010

Nieuw Zeeland 2010

Landen bezocht: