Ook het laatste deel van de reis ligt vast - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu Ook het laatste deel van de reis ligt vast - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu

Ook het laatste deel van de reis ligt vast

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

25 November 2009 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal!

Ook het laatste deel van de reis ligt nu helemaal vast. Na de cruise in Tahiti zou het onzin zijn om weer veel uren terug te vliegen naar Nieuw Zeeland. Vandaar dat ik ervoor gekozen heb om juist verder richting Amsterdam te vliegen. Op 28 maart vlieg ik van Papeete naar Los Angeles waar ik zal verblijven aan het leukste deel van LA namelijk Santa Monica. Om een indruk te geven van LA en Santa Monica kun je het filmpje bekijken op http://www.youtube.com/watch?v=ksq8Dr6ZoAM

Op 2 april is het feest voorbij en vlieg ik met een koffer vol ervaringen weer terug naar Amsterdam alwaar ik 3 april aan het einde van de middag weer aankom.

  • 25 November 2009 - 23:22

    Fenna:

    Cool!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Beste vriendjes & vriendinnetjes. Welkom op mijn reissite en erg leuk dat je gaat meegenieten van mijn avonturen. Je kunt je linksonderin abonneren op de nieuwsfeed zodat je automatisch bericht krijgt als ik wat nieuws op de site zet. Ik zou het erg leuk vinden als je (tijdens mijn reis) een bericht achterlaat. Groetjes en veel leesplezier! Daphne

Actief sinds 24 Sept. 2009
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 251337

Voorgaande reizen:

01 Juli 2013 - 18 Juli 2013

Mongolië Paardrijtrektocht

02 Oktober 2011 - 23 Oktober 2011

Verrassend Iran een land waar je geweest moet zijn

22 December 2010 - 09 Januari 2011

India bezoek weeshuizen Children's Home

05 Januari 2010 - 03 April 2010

Nieuw Zeeland 2010

Landen bezocht: