Ook het laatste deel van de reis ligt vast - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu Ook het laatste deel van de reis ligt vast - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu

Ook het laatste deel van de reis ligt vast

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

25 November 2009 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal!

Ook het laatste deel van de reis ligt nu helemaal vast. Na de cruise in Tahiti zou het onzin zijn om weer veel uren terug te vliegen naar Nieuw Zeeland. Vandaar dat ik ervoor gekozen heb om juist verder richting Amsterdam te vliegen. Op 28 maart vlieg ik van Papeete naar Los Angeles waar ik zal verblijven aan het leukste deel van LA namelijk Santa Monica. Om een indruk te geven van LA en Santa Monica kun je het filmpje bekijken op http://www.youtube.com/watch?v=ksq8Dr6ZoAM

Op 2 april is het feest voorbij en vlieg ik met een koffer vol ervaringen weer terug naar Amsterdam alwaar ik 3 april aan het einde van de middag weer aankom.

• 25 November 2009 - 23:22

Fenna: