Got myself a date mate! - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu Got myself a date mate! - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu

Got myself a date mate!

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

17 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

Hallo allemaal,

Nee het is niet wat jullie allemaal denken de 18e hihihihi, VEEEELLLLL gaver nog!!!

Foto's
Ik ondervind heel veel problemen bij het downloaden van de foto's. Inmiddels ben ik de eerste 100 kwijt (gelukkig heb ik waarbenjij.nu nog). Het blijkt een probleem met de webbrowser firefox met waarbenjij.nu te zijn (vanochtend uitgevonden met een eigenaar van it bedrijf). Soms zal het dus even duren voor de foto's erop staan. Vanaf de 22e zal ik dus een paar dagen niet online zijn.

Date
Gisteren na het internetten ging ik ergens eten en werd ik direct bij 3 kiwi's aan tafel uitgenodigd. Na gezellige kletspraatjes vroegen ze of ik mee naar huis ging,..na even nadenken dacht ik: waarom ook niet? Het bleek een prachtige bungalow te zijn waar ik PAUA kreeg. Dit schijnt een zeer exclusief schelpdier te zijn. Kennen jullie dat? Het was heerlijk! De jongen (Jeff) bleek uit mt Maunganui te komen waar ik dus nu ben (was al gepland), dus we gaan vanmiddag/avond op pad. Erg leuk en erg gastvrij en geinteresseerd zijn ze!

Wat valt me op?
Dat de backpackers veel verlegener zijn dan ik dacht: als ik gedag zeg of een praatje maak zijn ze heel sociaal. Maar anders erg verlegen

wordt vervolgd,..

• 17 Januari 2010 - 09:31

Frank:

Niet teveel kiwi's eten he:-)

groetjes

• 17 Januari 2010 - 09:56

Henk:

Zo jij durfd, zoaar met drie vreemde me naar huis te gaan. Maar goed at de misdaad erg laag is. Zonde van je verloren fotos. Paula eten?? lijkt iets als je het zo schrijft op iets ergs maar goed dat het leeker was. Ben zeer benieuwd wat ik morgen ga lezen, wat je voor spannends gedaan had.

• 17 Januari 2010 - 11:15

Fenna:

Mm, wat kan nog gaver zijn dan 'n skydive..?

• 17 Januari 2010 - 12:39

Elly:

Ik gok op zwemmen met haaien,weer eens wat anders dan wonen tussen de zebra's. Heel veel plezier, we genieten van je verhalen. hartelijke groet van hans en elly

• 17 Januari 2010 - 15:16

Fenna:

...oh ja, vliegen in 'n straaljager... of de ruimte in! :-)

Je gaat ons toch niet teleurstellen he? ;-)

• 17 Januari 2010 - 15:19

Pieter:

Hee Daph,

Ik denk dat ik het weet! Ik dacht eerst dat je 'gewoon' iets gaafs ging doen, maar je bedoelt dus echt iets heeeeel gaafs. Dat kan maar 1 ding betekenen: kaasfondue!

Eet smakelijk!