Newsflash: earthquake White Island 19-1 5.4 - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu Newsflash: earthquake White Island 19-1 5.4 - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu

Newsflash: earthquake White Island 19-1 5.4

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

20 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Waitomo Caves

Een dag nadat ik er was:

5.4 !!

Wauwie,..!

Henk, die tubes kun je bij het kruitvat kopen (vakantiewasje, grote tube, wassen met evt koud water). Neem warme kleding mee en regenkleding = nodig op zuidereiland

• 20 Januari 2010 - 08:10

Lydia:

Dat is ff schrikken als je dat zo leest. Ik ben dan ook heel erg blij dat het goed met je gaat en je vakantie met plezier voort zet. Lieve groet, Lydia

• 20 Januari 2010 - 09:10

Marjanne:

jeetje Daphne, wat heb jij een geluk gehad!

• 20 Januari 2010 - 09:17

Marja:

tube was middel is in huis hoor, nu maar hopen dat hij het niet vergeet hahaha, melk poeder is er ook.
    heb jij nog meer nodig? nu kan het nog?

veel plezier en geniet er maar van.
    groetjes marja

• 20 Januari 2010 - 10:13

Henk:

Potjandori, Dat was heftig. Gelukig niet zo erg als in Haiti.
    Wastube 1x en melk 2doosjes aangekocht

• 20 Januari 2010 - 10:58

Fenna:

Zelf niks van gemerkt? Wij hadden een aardbeving toen we in Peru waren, heel eigenaardig om mee te maken!

• 20 Januari 2010 - 11:56

Wilte:

Dan was je helicopter dus eigenlijk the best place to be....dus blijven vliegen :)
    (leerlingen zijn 12-16)
    groetjes en veel plezier bij je volgende avontuur.

• 20 Januari 2010 - 12:26

Pieter:

Je moet ook niet zo wild rondstampen! :-)