De chatlijnen zijn open! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu De chatlijnen zijn open! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu

De chatlijnen zijn open!

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

28 Februari 2010 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hallo Allemaal,

Chatten
Geen idee of er mensen zijn die rond 20.30 achter de pc kruipen om te chatten maar als jij 1 van hen bent dan doe je het volgende: in het menu links zie je chatbox. Daar klik je op. In het volgende scherm vul je je naam in en schrijf je een berichtje. That's it. Als er geen bezoekers zijn sluit ik om 20.45 weer af.

Reacties
Hee Henk,..Ben benieuwd of je dit keer wat sneller Hongkong uitkomt!! Accu was juist de reden om het met 2 c's te schrijven Fenna (accu=energie) maar ik begrijp nu dat dat de verkeerde keuze was,...bummer!! In het vervolg stuur ik de teksten eerst naar jou als communicatie expert ;-) Jee Jason,..ook een ongeluk gehad?? Met de motor? Gelukkig alles ok,..wel heeeel "toevallig" ja,....

Mediteren
Na 2 dagen meditatie lessen van een student van Sri Chinmoy (is al overleden voor meer info zie http://www.srichinmoy.org/nl ) en veel openminded mensen ontmoeten, ben ik nog steeds helemaal in mijn sas met de alternatieve tijd die ik hier in Christchurch heb. Dinsdag en donderdag staan er nog wat interessante behandelingen te wachten. Gisteren ben ik voor de cursus ook nog naar Riccarton market gefietst (1 uur fietsen) en heb daar mijn hand laten lezen:

Palm reading
Wat daar uitkwam was het volgende (ik zal proberen de feiten weer te geven):
Ik word 90 jaar oud en rond mijn 56e maak ik een levensveranderende beslissing die goed uitpakt. Ik heb een " bad temper" welke met meditatie in balans te brengen is. Ik ben en word niet vermogend maar ben wel voorzien van een heel hoog IQ. Daarnaast ben ik zeer individualistisch en heb een sterke wilskracht. Heb geen back-up van anderen nodig in beslissingen, ben loyaal naar familie en zou moeten werken met veel mensen/contacten. 1 van de projecten waar ik me momenteel mee bezig houd gaat verder groeien. Er zijn vele liefdes in mijn leven waarvan 1 langer en serieus. Hij kon niet zeggen of dit al geweest was of nog moest komen. Ik krijg 4 zonen, dit kunnen ook miskramen zijn of (bij navraag) pleegkinderen. Ik heb een normaal seksleven en ga een bootreis maken. Mijn persoonlijkheid die uit mijn hand te halen is zou me in vroegere tijden (waar men in rome de hand las) in de voorste linies van de oorlog geplaatst hebben (of ik wilde of niet). Gezien mijn hand behoor ik tot het soort "The Moon Hand: Philosophic hands". Nou jongens,..: schiet maar!

Wellicht tot chat's zometeen!


  • 28 Februari 2010 - 20:57

    Marja:

    daphne hen komt als het goed is land hij om half 5 in de ochtend, maandag 1 maart op schiphol,
    hij was wel moe typte hij, gelukig heeft hij nog vrij hahahahah,
    groetjes marja

  • 28 Februari 2010 - 21:09

    Fenna:

    sorry.. ;-)

    Dat handlezen vind ik wel grappig. Geinig om te lezen dat wat reeds bekend is wel klopt bij jou, geloof ik he?

    90 jaar? woepie, dan heb je nog heel wat mooie reizen te gaan! :-)

    Je kient het trouwens wel uit zeg, eerst in India een tsunami, nu in Nieuw-Zeeland! Maar kwam vanuit Chili, dus erg afgezwakt, gelukkig. Maar toch...

  • 01 Maart 2010 - 18:30

    Henk:

    Daphne likt meer op een modern schilderij dan een ongeluk.
    Kan wel zien aan de grote dat het erg is aangekomen.

    Was na 19 uur Hong kong. Had zeer veer geluk. Er stonden 1 colega met zijn vrouw die al 2 nachten was blijven staan. Kon gelukkig de eerste vlucht al mee welis waar op de stewardess seat, maar toch. Herken zeker dingen die geheel kloppen.

  • 02 Maart 2010 - 13:34

    Marianne:

    Hoi Daf,

    90 jaar en 4 zonen tis wat haha, doe mij zo´n deal, van die 90 jaar dan!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Beste vriendjes & vriendinnetjes. Welkom op mijn reissite en erg leuk dat je gaat meegenieten van mijn avonturen. Je kunt je linksonderin abonneren op de nieuwsfeed zodat je automatisch bericht krijgt als ik wat nieuws op de site zet. Ik zou het erg leuk vinden als je (tijdens mijn reis) een bericht achterlaat. Groetjes en veel leesplezier! Daphne

Actief sinds 24 Sept. 2009
Verslag gelezen: 618
Totaal aantal bezoekers 250709

Voorgaande reizen:

01 Juli 2013 - 18 Juli 2013

Mongolië Paardrijtrektocht

02 Oktober 2011 - 23 Oktober 2011

Verrassend Iran een land waar je geweest moet zijn

22 December 2010 - 09 Januari 2011

India bezoek weeshuizen Children's Home

05 Januari 2010 - 03 April 2010

Nieuw Zeeland 2010

Landen bezocht: