Tahiti: Il fait so chaud!! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu Tahiti: Il fait so chaud!! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu

Tahiti: Il fait so chaud!!

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

12 Maart 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo Allemaal

Tahiti
Toch een internet cafe gevonden hier dus even gauw een verslagje. Vannacht aangekomen na een leuke trip waarbij ik eerst uitgebreid met een Canadese met VEEEEL reiservaring lekker heb zitten beppen en daarna weer een gelukje had. Ik zat van Auckland naar Papeete namelijk naast een ongeveer 25 jarige Tahitiaan die nu in Hongkong woont. Heb erg leuke gesprekken met hem gevoerd. Hij werkt nu voor Dinsney als fire_knife dancer. Wat dat is? Alles wat je erbij voorstelt! Hij zit door ongelukjes vol met z_krassen en zijn vrienden noemen hem daarom Zero (ik vond zorro leuker). Aangekomen in Tahiti meteen een bloemkrans om en naar bedje. Vanochtend was ik op zoek naar een verloopstekker en er werd gelijk door een mama mijn handje vastgepakt,..3 straten verderop gelopen,...mee de winkel in,..en ik had mijn stekkertje en 2 zoenen te pakken. Lief he?! Papeete is erg warm en klam; Even wennen dus. De stad is niet zo interessant en morgenmiddag kan ik de boot op. Ze spreken hier inderdaad frans en mijn stokbroodje was lekker vanochtend! Het is hier 11 uur VROEGER dan bij jullie en de mensen zijn hier goed doorvoed zogezegd.

Reacties
Jee Guido, dat klinkt niet best zeg!!! Alles wel heelhuids? Lydia alvast gefeliciteerd met je verjaardag op de 15e, maak er een romantisch jaar van!! Hai Marlies,...heb je al nieuws over je zus? (ik lees ook mijn privemail).

Wordt vervolgd.

  • 13 Maart 2010 - 06:06

    Jas:

    Hoi Sussie,

    Hier gaat alles goed ;)

    Dadelijk lekker werken :(

    Geniet ze !!!!!

  • 13 Maart 2010 - 13:06

    Pieter:

    Ha Daph,

    Het weer ziet er op je foto's beter uit dan hier. Hier nogal miezerig en somber. En ik moet zo in de tuin werken (opruimen e.d.) omdat ze over een paar weken beginnen met de aanleg van onze nieuwe tuin.

    Hee, geniet van de rest van je reis! Nog genoeg leuke dingen voor de boeg lijkt me!

  • 13 Maart 2010 - 20:37

    Fenna:

    Gek idee hoor, dat je nu ineens zoveel vroeger leeft dan wij!Du je maakt ahw 2 keer dezelfde dag mee ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Beste vriendjes & vriendinnetjes. Welkom op mijn reissite en erg leuk dat je gaat meegenieten van mijn avonturen. Je kunt je linksonderin abonneren op de nieuwsfeed zodat je automatisch bericht krijgt als ik wat nieuws op de site zet. Ik zou het erg leuk vinden als je (tijdens mijn reis) een bericht achterlaat. Groetjes en veel leesplezier! Daphne

Actief sinds 24 Sept. 2009
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 250760

Voorgaande reizen:

01 Juli 2013 - 18 Juli 2013

Mongolië Paardrijtrektocht

02 Oktober 2011 - 23 Oktober 2011

Verrassend Iran een land waar je geweest moet zijn

22 December 2010 - 09 Januari 2011

India bezoek weeshuizen Children's Home

05 Januari 2010 - 03 April 2010

Nieuw Zeeland 2010

Landen bezocht: