Laatste van Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Loburn, Nieuw Zeeland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu Laatste van Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Loburn, Nieuw Zeeland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu

Laatste van Nieuw Zeeland

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

12 Maart 2010 | Nieuw Zeeland, Loburn

Hallo Allemaal,

Een heel snel verslagje dit keer want ik moet zo naar het vliegveld voor de trip naar Tahiti. Geen idee wanneer ik weer in de gelegenheid ben om wat te schrijven.

NZ
Het is een gek gevoel dat ik nu echt wegga uit NZ. Het voelt al lang niet meer als vakantie land,..meer als home-country. De situatie hier is dat ik nog steeds niet precies weet wat er aan de hand is, maar dat zijn mijn zaken ook niet. Gisteren zou er een vriendin/kennis meegaan paardrijden die de buurt ook goed kent. Alleen had ik de pech dat het slecht weer was. De 2e dag in 2,5 maand,..ik mag dus niet klagen wat dat betreft maar het was wel jammer. Ik heb me echter prima vermaakt met moederpoes en kleine baby-kittens. Moeder die continu alle geinteresseerde honden op een afstand moest houden. Ook kon ik Return of the King (Lord of the Rings) hier in de thuis bioscoop (huiskamer) bekijken. Ik verloor echter wederom na 30-45 minuten mijn aandacht aan de poesjes. Het is blijkbaar toch geen film voor mij al vond ik het wel erg leuk om alle herkenbare dingen van onze jetboattrip in Glenorchy te zien!

Vandaag
Het is weer mooi weer en ik mocht een paardentripje " on the house" maken vanwege de omstandigheden. Dat was toch wel even heel leuk. Ik heb genoten op deze eco-boerderij, genoten van Wouter met zijn goede kookkunsten & leuke gesprekken en huishouden van Jan Steen en genoten van alle beesten!

Op naar de volgende trip!

Wordt vervolgd,...

  • 12 Maart 2010 - 06:51

    Henk:

    Ik ken dat gevoel afscheid nemen van NZ Super jammer want het is echt een land om van te houden.

    Gelukig heb je de mogelijkheid nog gekregen om te paardrijden. En het weer, je krijgt wat je verdiend zeggen ze wel eens en ik denk dat dat in dit geval ook echt waar is.

    We zullen nu heel lang moeten wachten tot weer een verslag.

    Maak er net zo'n leuke tijd op thiti van als de rest.

  • 12 Maart 2010 - 08:17

    Guido:

    hey Dephny, partir c'est mourir un peu... lees ik ook bij jou vwb NZ; heel veel plezier toegewenst in Tahiti!! PS Esther heeft een 2e auto-ongeluk gehad in 2 weken en is aardig aangeslagen door alles, dus vandaar mijn radiostilte. Zij heeft vooral een mentale dreun en fysiek spierpijn. Ik vertroetel haar zodat ze er hopelijk snel weer bovenop is!!

  • 12 Maart 2010 - 10:49

    Fenna:

    Nou, deze berichtjes lees je dan voorlopig ook niet, denk ik zo.
    Maar goed, achteraf zijn goede-reiswensen vast ook nog best leuk ;-)

    Ook na 9 jaar verlang ik nog af en toe terug naar m'n spanjetijd, dus dat NZ-gemis/verlangen zul je wel blijven houden. Gelukkig is het het voor jou nog niet afgelopen!
    Heel erg veel plezier met het volgende reisdeel!

  • 12 Maart 2010 - 11:05

    Aart:

    Goeie reis naar Tahiti dan maar!

  • 12 Maart 2010 - 12:10

    Marlies:

    Hallo Daphne,

    Dank voor al je mooie verslagen en een goede reis naar Tahiti.

    Groetjes,

    Marlies.

  • 12 Maart 2010 - 22:20

    Marjanne:

    Wilde je nog even heel veel plezier wensen op Tahiti... maar ben waarschijnlijk net te laat! :(

    Anyway... enjoy en tot 't volgende reisverslag!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Beste vriendjes & vriendinnetjes. Welkom op mijn reissite en erg leuk dat je gaat meegenieten van mijn avonturen. Je kunt je linksonderin abonneren op de nieuwsfeed zodat je automatisch bericht krijgt als ik wat nieuws op de site zet. Ik zou het erg leuk vinden als je (tijdens mijn reis) een bericht achterlaat. Groetjes en veel leesplezier! Daphne

Actief sinds 24 Sept. 2009
Verslag gelezen: 520
Totaal aantal bezoekers 250753

Voorgaande reizen:

01 Juli 2013 - 18 Juli 2013

Mongolië Paardrijtrektocht

02 Oktober 2011 - 23 Oktober 2011

Verrassend Iran een land waar je geweest moet zijn

22 December 2010 - 09 Januari 2011

India bezoek weeshuizen Children's Home

05 Januari 2010 - 03 April 2010

Nieuw Zeeland 2010

Landen bezocht: