Nog even rust - Reisverslag uit Qom, Iran van Daphne Habets - WaarBenJij.nu Nog even rust - Reisverslag uit Qom, Iran van Daphne Habets - WaarBenJij.nu

Nog even rust

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

09 Oktober 2011 | Iran, Qom

Beste meelezers,

Ik hoor dat veel van jullie nog druk bezig zijn om de eerdere verslagen te lezen dus jullie krijgen nog een dagje extra rust. Vanaf morgen weer een week dagboekjes uit Iran.

Om de dagelijkse lezers niet teleur te stellen heb ik hierbij de foto's die ik gisteren van mijn reiscollega Loe gekregen heb. Deze zal ik later bij het juiste dagboekje voegen.

De bijgevoegde foto's zijn met een ander verkleinprogramma geüpload. Met dank aan Henk. Hopelijk zie je nu meer van de goede kwaliteit van de Pentax VR

Veel kijk plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Beste vriendjes & vriendinnetjes. Welkom op mijn reissite en erg leuk dat je gaat meegenieten van mijn avonturen. Je kunt je linksonderin abonneren op de nieuwsfeed zodat je automatisch bericht krijgt als ik wat nieuws op de site zet. Ik zou het erg leuk vinden als je (tijdens mijn reis) een bericht achterlaat. Groetjes en veel leesplezier! Daphne

Actief sinds 24 Sept. 2009
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 250699

Voorgaande reizen:

01 Juli 2013 - 18 Juli 2013

Mongolië Paardrijtrektocht

02 Oktober 2011 - 23 Oktober 2011

Verrassend Iran een land waar je geweest moet zijn

22 December 2010 - 09 Januari 2011

India bezoek weeshuizen Children's Home

05 Januari 2010 - 03 April 2010

Nieuw Zeeland 2010

Landen bezocht: