Nog even rust - Reisverslag uit Qom, Iran van Daphne Habets - WaarBenJij.nu Nog even rust - Reisverslag uit Qom, Iran van Daphne Habets - WaarBenJij.nu

Nog even rust

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

09 Oktober 2011 | Iran, Qom

Beste meelezers,

Ik hoor dat veel van jullie nog druk bezig zijn om de eerdere verslagen te lezen dus jullie krijgen nog een dagje extra rust. Vanaf morgen weer een week dagboekjes uit Iran.

Om de dagelijkse lezers niet teleur te stellen heb ik hierbij de foto's die ik gisteren van mijn reiscollega Loe gekregen heb. Deze zal ik later bij het juiste dagboekje voegen.

De bijgevoegde foto's zijn met een ander verkleinprogramma geüpload. Met dank aan Henk. Hopelijk zie je nu meer van de goede kwaliteit van de Pentax VR

Veel kijk plezier!