Helemaal in mijn element!! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu Helemaal in mijn element!! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu

Helemaal in mijn element!!

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

25 Februari 2010 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hallo Allemaal,

Antartica
Jee,..hadden jullie echt niet door dat ik niet echt naar Antartica was maar naar het Antartica centrum in Christchurch?? (lees het verslag nog maar eens!!). Pieter je stelt me diep teleur,..en ik dacht nog wel dat je hoogbegaafd was :-)

Gezond
Vanochtend lekker in het zonnetje naar de stad gefietst alwaar ik bij een Chinese Medicine School een afspraak maakte voor later die dag een accupunctuur sessie (nog nooit gedaan). Daarna heerlijk gewinkeld (het meeste is hier de helft goedkoper dan bij ons) en goede boeken voor powerprofileren.nl gescoord. Om 13.00 was het zover en meer dan 2 uur later kwam ik pas weer naar buiten met 2 vervolgafspraken op zak. Ik geloof absoluut in energiebanen en heb een goed gevoel over de behandeling en de behandelaar. Ook werd ik voor bepaalde voedingsmiddelen verwezen naar een gezondheidswinkel waar ik het nodige kocht en mijn vegetarische en gezonde lunch genoot. Aangezien daar ook therapeuten werkten heb ik voor dinsdag en donderdag (als ik ook 's middags accupunctuur heb) 's ochtends een afspraak gemaakt om mijn bloed te testen en een bio-energetische test te doen. Dat zijn allemaal dingen die ik altijd al eens wilde doen dus helemaal super!

Avond
Henk zag ik weer om 16.30 en we hebben ons laten punteren (zoals in Venetie met zo'n bootje) door het kanaal. Heerlijk relaxen zeg maar. Daarna hebben we verrukkelijk & gezond vegetarisch-Indiaas gegeten. Met een beetje geluk kan ik dit weekend ook (gratis) een meditatie weekend bijwonen. Ik ben dus helemaal in mijn element!!!

De foto's komen er aan.

Wordt vervolgd,....

  • 25 Februari 2010 - 08:37

    Fenna:

    Hahaha, wat een goeie! Je had het wel al over 'het centrum', maar ik dacht dat je een of ander basispunt op Antarctica bedoelde.
    Eerlijk gezegd had ik wel meer spectaculairs verwacht, maar om nou te denken dat het 'nep' was... (schrijf je daarom misschien Antarctica verkeerd? Was dat een stiekeme hint ;-p)

    Wel een desillusie voor ons dat je niet echt geweest bent ;-)

    Waar is de acupunctuur voor?
    Geniet van je lang gekoesterde afspraken komende dagen!

  • 25 Februari 2010 - 08:45

    Fenna:

    @Pieter: euh ja, weer ff tijdens m'n werk.
    Genoeg te doen, maar hoe kan ik nou D's verhaaltjes laten wachten? ;-)

  • 25 Februari 2010 - 09:08

    Wendy:

    Ha die Daphne, ik ben niet hoogbegaafd hoor, maar ik begreep je wel :-)
    Begrijp ik nou goed dat jij tegenwoordig ook vegetariër bent geworden? Uit principe? Of puur omdat je denkt dat vlees eten niet goed voor de mens is?

  • 25 Februari 2010 - 09:08

    Marjanne:

    hihi, wat een giller!

  • 25 Februari 2010 - 10:45

    Marlies:

    Hallo Daphne,
    Ik hoor graag van je wat het uiteiendelijke effect van de behandelingen is.
    Je bent blijkbaar ook hier met je werk bezig, maar dit geeft je ongetwijfeld ook een dosis positieve energie.
    Groetjes,
    Marlies.

  • 25 Februari 2010 - 21:39

    Pieter:

    Hee Daph, je dacht dat ik het echt geloofde he? Dat was natuurlijk niet zo, heb ik je mooi voor de gek gehouden!

    Oei, het lukt niet he? Hier red ik me niet uit :-).

    Maar je bent toch niet echt vegetarier geworden? Dan kan ik je niet meer uitnodigen voor een bbq in onze nieuwe tuin. Een bbq met gegrilde courgette en tofu is niet echt stoer...

  • 26 Februari 2010 - 15:42

    Jas:

    Eej Sussie......laat mij eens lachen en maak eens een foto van jezelf met de meest waanzinnige zonnebril die je daar kunt vinden op !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Beste vriendjes & vriendinnetjes. Welkom op mijn reissite en erg leuk dat je gaat meegenieten van mijn avonturen. Je kunt je linksonderin abonneren op de nieuwsfeed zodat je automatisch bericht krijgt als ik wat nieuws op de site zet. Ik zou het erg leuk vinden als je (tijdens mijn reis) een bericht achterlaat. Groetjes en veel leesplezier! Daphne

Actief sinds 24 Sept. 2009
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 250732

Voorgaande reizen:

01 Juli 2013 - 18 Juli 2013

Mongolië Paardrijtrektocht

02 Oktober 2011 - 23 Oktober 2011

Verrassend Iran een land waar je geweest moet zijn

22 December 2010 - 09 Januari 2011

India bezoek weeshuizen Children's Home

05 Januari 2010 - 03 April 2010

Nieuw Zeeland 2010

Landen bezocht: