Old McDonald had a farm,..hihahihaho! - Reisverslag uit Loburn, Nieuw Zeeland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu Old McDonald had a farm,..hihahihaho! - Reisverslag uit Loburn, Nieuw Zeeland van Daphne Habets - WaarBenJij.nu

Old McDonald had a farm,..hihahihaho!

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

10 Maart 2010 | Nieuw Zeeland, Loburn

Hee hallo allemaal in het sneeuwlandje!

Reacties
Hee Dries, gefeliciteerd met je fractievoorzitterschap in het hoge noorden. Als je landelijk gaat: mijn stem heb je :-) . Gr. Karin: ik heb het gehoord en vind het helemaal geweldig Veel genietingen samen! Het gaat idd om een hypo, 12 jaar geleden niet herkend door de dr. om dezelfde reden als wat jij zegt (energie). De natuurgeneeskundige had daar echter meteen een logische hollistische verklaring voor! Loes: ik heb alleen Norma gezien. Henk: stuur me even een prive mail dan mail ik je de vluchtgegevens etc.

Heerlijke dag
Gisteren heeft onze gastheer (Wouter) die geen NL spreekt maar wel NL ouders heeft, Jumiko en mij naar een kano-gebeuren gebracht. Het was weer geweldig weer dus we hebben ons prima vermaakt. Daarna zijn we naar Wouters ouders geweest waar Jumiko en ik + 2 meiden van 17 (die erg hard advies nodig hadden over jongens: are you married/boyfriend? No,...you? en toen kwam het hele verhaal) in het binnenzwembad gezwommen hebben. Vandaag is het weer erg zonnig en ben ik vanochtend naar Rangiora (groter dorp) gefietst. Jumiko is vandaag weer verder gereist; ik zal haar zeker missen!!! Vanmiddag (nu dus) heb ik de hele boerderij voor mezelf en kan ik me eens goed voorstellen hoe het is om zoiets zelf te hebben :-). Daarnaast een goed moment voor de meditatie-oefeningen!!

Eco-hobby-boerderij
Wat ik nog niet verteld heb is dat dit een zelfgebouwde eco boerderij is met zonnepanelen, ecotoilet etc. Ondanks dat er veel dieren zijn is het meer een hobby-boerderij. Het is me nog niet helemaal duidelijk of de gastvrouw hier nog woont, dat heeft ook gevolgen voor mijn paardrijden helaas (hij rijdt niet). Zondag en vandaag zouden de dagen zijn dat zij me met de trailer mee kon nemen/meepaardrijden naar strand, bos etc maar beide dagen is ze er niet/komt ze niet. Zelf rijden kan wel, maar dan moet ik langs de weg rijden en niet in de natuur; daarvoor ben ik hier niet. Ik hoop vanavond te horen wat er precies aan de hand is,.....

Wordt vervolgd,...

• 10 Maart 2010 - 05:57

Wendy:

Wow zeg, dat is zeker een mooie boerderij.Het ziet er luxe uit hoor.

Nog even over je hypo, als je in NL terug bent laat je toch even je bloed prikken? Dan weet je het tenminste zeker en kun je met medicijnen behandeld worden? Je voelt je dan in ieder geval weer na een tijdje een stuk beter!

Natuurgeneeskundige vind ik altijd een 'gevaarlijk' iets, ik heb het ook wel opgezocht voor mezelf toen, maar kwam er geen klap mee verder. Als een iriscopist al tegen een vegetariër gaat zeggen dat ik minder vlees moet gaan eten? :-)
    In homeopathie geloof ik wel hoor, tot op zekere hoogte.

Nou ik hoop dat voor je duidelijk wordt wanneer je kunt gaan rijden.

• 10 Maart 2010 - 09:48

Lydia:

He Daph,
    Lang niks van me laten horen. Tsja, wat zal ik zeggen: Zeeland? hihhi.
    Maar ik ben erg onder de indruk van de boerderij. Ontzettend mooi en dan al die dieren. Ook nog ecologisch... Fantastisch! Ik volg nog steeds je verhalen en blijf met je meegenieten. Nog net niet stikjaloers (of stiekem toch) van al jouw activiteiten. Meid wat heb je dat toch allemaal geweldig gepland! Nu nog hopen dat het paardrijden ook nog gaat lukken. Ik duim voor je! Lieve groetjes, Lydia

• 10 Maart 2010 - 10:09

Henk:

Prachtig die boerderij in zo'n omgeving. Zal tegen vallen dat er geen aanspraak is. Voordeel kan je in alle rust mediteren en nadenken.

Jammer dat je nog niet heb kunnen genieten van je geplande paarden ritten op strand en bos.
    Hoop dat je dat alsnog kan meemaken.

Stuur je een mail met mijn adres naar je prive mail adres